Generic filters
معاون پرستاری وزیر بهداشت:

گفتمان پرستاری باید تغییر کند

دکتر عباس عبادی

معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: گفتمان پرستاری از صرف مطالبات صنفی باید به گفتمان مردم محوری تغییر کند زیرا آسیب های پرستاری در نهایت بر سلامت مردم تاثیر می گذارد.

به گزارش ساعت سلامت، دکتر عباس عبادی در جلسه هم اندیشی با مدیران پرستاری و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اعضای هیات مدیره های نظام پرستاری و منتخبان هیئت مدیره نظام پرستاری بر همنوایی و همگرایی جامعه پرستاری تاکید کرد.

وی افزود: موجب خوشحالی است که بیشتر منتخبان از بین جوانان خوشفکر هستند و از آنها می خواهیم با حفظ حرمت و احترام به گذشتگان و پیشکسوتان پرستاری که برای ارتقای حرفه پرستاری تلاش های فراوانی داشته اند، بر تغییر گفتمان پرستاری از صرف مطالبات صنفی به گفتمان مردم محوری تلاش کنند.

وی ادامه داد: آسیب ها و مشکلات پرستاری پیش از آنکه متوجه پرستاران باشد بر کیفیت خدمات مراقبتی و در نهایت سلامت مردم تاثیر گذار است.

عبادی راه توسعه پرستاری را رضایت و حمایت مردم از آن دانست و گفت: تحقق عدالت در سلامت با دسترسی آسان مردم به خدمات با کیفیت و ایمن میسر می شود که پرستاران در این خصوص نقش اصلی را دارند.

وی گفت: اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری با همت این دولت و با حمایت کریمانه رهبری و همکاری مجلس موجب هویت و استقلال حرفه ای شد و یکی از مهمترین ویژگیهای آن اصلاح فرهنگ سازمانی مدیریت نیروی انسانی است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: اگرچه در ابتدای راه هستیم و مشکلات و نقدهایی به نحوه اجرا وجود دارد اما با دریافت نظرات و بازخوردهایی که از دانشگاه ها دریافت و کارشناسی می شود به تکامل خواهد رسید.

منبع: وبدا

اخبار مرتبط:

درخواست پرستاران ایران از شورای بین‌المللی پرستاران برای حمایت از مردم غزه

دستورالعمل تعرفه پرستاری اصلاح شد

پرستاران فعال در کرونا در آزمون استخدامی وزارت بهداشت امتیاز ویژه دارند

قانون جامع پرستاری تدوین می‌شود

آیین نامه باز توزیع منابع قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اصلاح شد

سامانه «کارآمد» کارانه پرستاران را محاسبه می کند

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

Generic filters

برچسب‌ها