Generic filters
سخنگوی سازمان تعزیرات هشدار داد

آرایشگاه‌ها حق دخالت در امور پزشکی را ندارند

سخنگوی سازمان تعزیرات، دخالت آرایشگاه‌ در امور پزشکی را جرم خواند و گفت: در برخی از این جرایم نیاز است قوه  قضاییه ورود و حکم صادر کند.

به گزارش ساعت سلامت، محمدعلی اسفنانی در نشست خبری امروز گفت: اخیرا گزارشهایی داشتیم از  برخی از کلینیک های درمانی که به صورت غیرمجاز تاسیس می شوند و تخلفات متعددی مرتکب می شوند. تاسیس کلینیک و افرادی که در این کلینیک‌ها کار می‌کنند غیرمجاز بودند.

وی افزود: گزارش‌هایی در برخی آرایشگاه‌های زنانه داشتیم که به دخالت پزشکی می پردازند که تخلف است و وصف مجرمانه پیدا می‌کند و در برخی مواقع نیاز است قوه قضاییه ورود و حکم صادر کند.

وی گفت: مردم تحت هیچ شرایطی به این مراکز که بدون مجوزند مراجعه نکنند. همچنین به معاونت درمان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی یاداوری می کنم که  گزارشهایی داریم از مراکز غیرمجازی که تاسیس شدند بازرسی نمی شود و  تخلفات آنها ارسال نمی شود لذا به این موضوع توجه کنند.

سخنگوی سازمان تعزیرات در پاسخ به سوالی که آیا فوت ۳ نفر هم در کلینیک‌های غیرمجاز بوده است؟ گفت:  اطلاع دقیقی ندارم، ولی در مورد  فوت بیمار گزارشی داشتیم و از آنجا که  صلاحیت آن با ما نیست، جزییات آن را از قوه قضاییه پیگیری کنید.

اسفنانی  ادامه داد: این مراکز غیرمجاز تخلفاتی در کلینیک‌های پوست و مو و تزریق ژل و بوتاکس دارند و بسیاری از افراد آنجا تحصیلات نزدیک به مباحث پزشکی ندارند این موارد  تخلفاتی است که انجام می شود و رسیدگی شده و حکم صادر شده است و بعدا اطلاع رسانی می شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

Generic filters

برچسب‌ها