مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره ۱۹۰ است.
به گزارش ساعت سلامت، دکتر علیرضا رحیم نیا گفت: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره تلفن ۱۹۰ مربوط به مرکز پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه است و وب سایت و اپلیکیشنی مربوط به این مرکز تاکنون ثبت نشده است.
وی افزود: پیرو انتقال دامنهها و یکسانسازی سامانهها، شماره تلفن۱۹۰ جایگزین تلفنهای ۱۶۹۰، ۱۵۹۰، ۱۴۹۰ شده است و مردم فقط از طریق شمارهگیری ۱۹۰ میتوانند شکایات خود را ثبت کنند.