Generic filters
رئیس هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران:

کمبود سرسوزن شایعه است

صفوی

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: کشور در وضعیت خوب تولید سرسوزن و سرنگ قراردارد و هیچ نیازی به واردات نیست. 

به گزارش ساعت سلامت، 5 اردیبهشت امسال یکی از خطوط مربوط به تولید سر سوزن در کارخانه آواپزشک حدود ۲۰ درصد دچار حریق شد اما بر اساس اعلام شرکت ‌آواپزشک در سالن مربوطه خطوط تولید دچار آسیب و حریق نشد.

سید حسین صفوی، رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران بعد از بازدید از کارخانه تولید سرسوزن آواپزشک در آشتیان گفت: کارخانه آواپزشک با حداکثر ظرفیت و انگیزه بسیار زیاد فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: چند وقت پیش دغدغه‌هایی در مورد بحث آتش سوزی در برخی رسانه‌ها مطرح شد اما مشاهدات میدانی نشان می دهد هیچ مشکلی در روند تولید سرسوزن در کشور به وجود نیامده است.

صفوی گفت: افرادی که علاقه مند به واردات هستند بدانند هیچ نیازی به واردات محصولات مشابه نیست. و شرکت آواپزشک با ظرفیت کامل نیاز کشور را تامین می‌کند.

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران یادآور شد: شرکت آواپزشک وابسته به هیات امنای صرفه جویی ارزی و در راستای اهداف وزارت بهداشت فعالیت می‌کند. و وزارت بهداشت مسئول تامین کالاهای سلامت محور است.

وی افزود: اگر نیاز بود سرسوزن از بخش دیگری تامین شود تمهیدات لازم در نظر گرفته می‌شد. اما شواهد نشان می دهد این مجموعه با ظرفیت کامل می‌تواند نیاز کشور را به سوزن تامین کند.

تولید آنژیوکت برای اولین بار در ایران

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران. گفت: با راه اندازی خطوط محصولات آنژیوکت اشتغالزایی و خدمت رسانی بیشتری ایجاد می شود.

وی افزود: هم اکنون در مورد آنژیوکت 100 درصد وابسته به واردات هستیم . اکنون خطوط تولید ایجاد شده است. با پیگیری و حمایت سایر نهادها زمانی که خط تولید راه افتاد. اولین قدم برای خودکفا شدن و صرفه جویی ارزی  در زمینه آنژیوکت ایجاد می شود. و در فازهای بعدی این شرکت می تواند تمام نیاز کشور را به آنژیوکت تامین کند.

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

Generic filters

برچسب‌ها