Generic filters

اعتراض انجمن حامی تجهیزات پزشکی مرآت به عدم تخصیص ارز بانک مرکزی

با قطعی شدن رأی منع تعقیب انجمن حامی تجهیزات پزشکی و دارویی مرآت این انجمن با اعلام ادامه فعالیت های صنفی خود نسبت به تخصیص ندادن به موقع ارز به صنعت تجهیزات پزشکی و دارویی به بانک مرکزی هشدار داد و اعلام کرد در صورت عدم اصلاح و ادامه ترک فعل از بانک مرکزی شکایت می کند.

به گزارش ساعت سلامت، در پی اعتراض انجمن صنفی كارفرمايی توليدكنندگان و صادركنندگان تجهيزات و ملزومات پزشكی دندانپزشكی آزمايشگاهی و دارويی به انجمن حامی تجهیزات پزشکی و دارویی مرآت به اتهام غصب عنوان، جعل اینترنتی، نشر اکاذیب و افترا، دادگاه با صدور قرار منع تعقیب، شکایت شاکی پرونده را رد کرد.

خسرو حیدری مدیر اجرایی انجمن حامی تجهیزات پزشکی و دارویی مرآت با اعلام این مطلب افزود: انجمن حامی تجهیزات پزشکی و دارویی مرآت پر عضوترین تشکل بخش خصوصی دارو و تجهیزات پزشکی کشور است که مطالبات انباشته فعالان این حوزه را از مسیرهای قانونی پیگیری می کند.

علیرضا چیذری عضو این انجمن نیز اعلام کرد: انجمن حامی تجهیزات پزشکی و دارویی مرآت یک انجمن فرآگیر در این حوزه است که به صورت پیگیرانه مطالبات این حوزه را پیگیری می کند و در هر زمان با به روزرسانی مسائل و مشکلات در هر برهه زمانی برای حل مشکلات فعالان این صنف به تلاش خود ادامه می دهد.

وی افزود: یکی از مهمترین مشکلات فعلی تامین کنندگان تجهیزات پزشکی و دارویی کشور عدم تخصیص مکفی و به موقع ارز به این صنعت است. در این زمینه هشدارها و تذکرهای لازم را به مسئولان امر در بانک مرکزی داده ایم و در صورت عدم اصلاح و ادامه ترک فعل از بانک مرکزی شکایت می کنیم.

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

Generic filters

برچسب‌ها