Generic filters

چه کسانی حق رأی دادن در انتخابات نظام پرستاری را دارند

رئیس ستاد اجرایی مرکزی ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری اعلام کرد: شرط رأی دادن در انتخابات نظام پرستاری ارائه اصل کارت عضویت در این سازمان است.

به گزارش ساعت سلامت، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت طی نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور ملاک اخذ رأی در انتخابات سازمان نظام پرستاری را اعلام کرد.

رئیس ستاد اجرایی مرکزی ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره های شهرستان ها و شورای عالی سازمان نظام پرستاری افزود: با عنایت به مفاد آئین‌نامه برگزاری ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری، ملاک اخذ رای ارائه اصل کارت عضویت سازمان نظام پرستاری با هر سلیقه ای و بدون نیاز به تاریخ معتبر و ارائه شماره کد ملی است.

دکتر کریمی در این نامه تاکید کرده است: کارت عضویت به هنگام اخذ رأی توسط اعضای صندوق های رای گیری ضبط و بعد از اعلام نتایج نهایی انتخابات پس داده می شود.

بر اساس اعلام دکتر کریمی، برای رأی دادن در انتخابات نظام پرستاری لازم نیست، اعضای گروه پرستاری کارت عضویت معتبر و تمدید شده داشته باشند و صرفا داشتن اصل این کارت با هر تاریخی حتی مربوط به سنوات قبل برای رأی دادن در انتخابات کفایت می کند.

نظام پرستاری چقدر عضو دارد

به گزارش ساعت سلامت، در طی حدود 20 سال سابقه فعالیت سازمان نظام پرستاری تعدادی از کادر پرستاری کشور با پرداخت حق عضویت به عضویت این سازمان درآمده اند اما بسیاری از آنان به علل مختلف از جمله نارضایی از عملکرد این سازمان عضویت و کارت خود را تمدید نکرده اند.

سازمان نظام پرستاری در این مدت هرگز تعداد واقعی اعضای خود و نیز تعداد افرادی که عضویت خود را تمدید کرده اند، اعلام نکرده است.

جامعه پرستاری ایران شامل پرستاران، بهیاران، تکنسین های اتاق عمل و هوشبری در بخش های دولتی و غیردولتی در ایران حدود 250 هزار نفر هستند که برآورد می شود حدود نیمی از آنان در طول 20 سال گذشته کارت عضویت نظام پرستاری گرفته باشند اما تعداد افرادی که عضویت خود را تمدید کرده اند، بسیار کمتر از این میزان است.

ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره های سازمان نظام پرستاری ساعت 7 تا 20 روز جمعه 7 مهر در 160 شهر برگزار می شود.

در این دوره از انتخابات نظام پرستاری سه گروه اصلی شامل بنیانگذاران که 4 دوره از پنچ دوره قبلی سکاندار این سازمان بوده اند با دو ائتلاف دیگر شامل ائتلاف بزرگ آرمان و ائتلاف عدالتخواهان برای کسب کرسی های مدیریت این سازمان رقابت می کنند.

اخبار مرتبط

صلاحیت ۴۵ نفر دیگر از نامزدهای انتخابات نظام پرستاری تایید شد

۸۵ درصد پرستاران در انتخابات نظام پرستاری شرکت نمی‌کنند

هوای تازه در نظام پرستاری

ادعای عجیب رئیس کل سازمان نظام پرستاری

دعوت بنیاد علمی دکتر مداح برای مشارکت عالمانه پرستاران در انتخابات نظام پرستاری

صلاحیت ۹۶ درصد داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تایید شد

انتقاد معاون پرستاری از حرکت نمایشی میرزابیگی در آستانه انتخابات نظام پرستاری

جزییات برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری اعلام شد

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

Generic filters

برچسب‌ها