Generic filters
مدیرکل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو:

قاچاق و تقلب مهمترین چالش بازار لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران است

لوازم آرایشی

مدیرکل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، قاچاق و تقلب را مهمترین چالش بازار لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران خواند و گفت: البته باید امور تولیدکنندگان و واردکنندگان هم تسهیل شود.

به گزارش ساعت سلامت، دکتر محمود آل‌بویه در اولین گرد‌همایی تخصصی مدیران نظارت بر فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور گفت: خط قرمز سازمان غذا و دارو و دانشگاه‌ها کیفیت است و به هیچ عنوان از این موضع کوتاه نمی‌آییم.

 وی با بیان اینکه فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی از تولد تا مرگ مورد استفاده قرار می گیرد، اظهار کرد: امروزه مهمترین چالش ما فراوانی اقلام آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی در بازار است البته باید امور تولید کنندگان و واردکنندگان هم تسهیل شود.

 وی اضافه کرد: فراورده‌های آرایشی و بهداشتی هم در تولید و هم در مصرف حیطه وسیعی را تشکیل می‌دهد و کیفیت این محصولات مانند صخره‌ای است که پشت آن سلامت ۸۵ میلیون ایرانی قرار دارد.

 دکتر فرشته میرزازاده معاون توسعه و منابع سازمان غذا و دارو نیز در این گرد‌همایی گفت: مدیران نظارتی و کارشناسان حوزه فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی جزو اولین‌ گروه‌هایی بودند که در زمان پاندمی کرونا وارد میدان شده و بیشترین خدمات را در تامین اقلام حفاظتی و بهداشتی در جهت پیشگیری از ابتلا بیماری ارائه کردند که قابل تقدیر است.

منبع: وبدا

اخبار مرتبط:

انبوه اقلام تقلبی در بازار ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی لوازم آرایشی در ایران/ بیشترین خلاف در رژ و مداد لب

وزارت صنعت با ممنوعیت واردات، لوازم آرایشی قاچاق و تقلبی را گسترش داد

مافیای زیبایی در ایران چگونه کار می کند/ معرفی دستگاه لیزر چینی به نام ایرانی

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

Generic filters

برچسب‌ها