Generic filters

تجلیل رئیس جمهوری از عملکرد وزارت بهداشت

رئیس جمهوری از عملکرد وزارت بهداشت تجلیل کرد و گفت: سیاست دولت اولویت پیشگیری بر درمان است و ما سرمایه گذاری برای سلامت را هزینه نمی دانیم.

به گزارش ساعت سلامت، ابراهیم رئیسی در همایش تجلیل از دستاوردها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور در دولت مردمی در سالن اجلاس سران تهران با تقدیر از عملکرد وزارت بهداشت افزود: گام‌های پر افتخار نظام سلامت در کشور مرهون تلاش‌های فعالین حوزه بهداشت است.

رئیس جمهوری ادامه داد: گام‌های پرافتخار نظام سلامت در دوران انقلاب مرهون تلاش‌های فعالان حوزه بهداشت است. بهورزان و فعالان حوزه بهداشت سربازان گمنامی هستند که کمتر دیده می‌شوند ولی تاثیرات شگرفی در ارتقای شاخص‌های بهداشتی و سلامت کشور ایفا کرده و می‌کنند.

رئیسی گفت: برگزاری همایش تقدیر از فعالان حوزه بهداشت امری مبارک و ضروری است و تقدیر و تشکر مداوم عملی و زبانی از این تلاشگران ضروری است.

وی ادامه داد: ما هر چقدر در رابطه با بهداشت سرمایه‌گذاری کنیم ظرفیت وجود دارد؛ لذا هزینه کردن در حوزه بهداشت را هزینه نمی‌دانم بلکه سرمایه‌گذاری برای کشور است.

در این گردهمایی دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با قدردانی از اهتمام رئیس جمهوری و دولت به حوزه بهداشت و سلامت گفت: جمهوری اسلامی ایران منحصر به فردترین ساختار بهداشت دنیا را دارد و شبکه‌های بهداشت در سراسر کشور و همچنین بهورزان از ابتکارات جمهوری اسلامی ایران هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: پیشگیری‌محوری به جای درمان‌محوری رویکرد اصلی دولت است و در این راستا بازسازی و نوسازی شبکه‌های بهداشت و درمان با مشارکت نخبگان و فعالان این حوزه و همچنین تجهیز خانه‌های بهداشت به ابزارها و ملزوماتی ضروری حوزه بهداشت در دستور کار وزارت بهداشت است.

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

Generic filters

برچسب‌ها