Generic filters
معاون روابط عمومی سازمان بیمه سلامت هشدار داد

اخاذی سودجویان با جعل عنوان بیمه سلامت

معاون اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سودجویان در سراسر کشور با جعل عنوان بیمه سلامت و تهدید بیمه شدگان به دنبال کلاهبرداری و کسب درآمد هستند. اما این افراد تحت پیگیرد قانونی قرار می گیرند.

به گزارش ساعت سلامت به نقل از سازمان بیمه سلامت،  پیام گودرزی افزود: این سازمان خدمات خود را به بیمه شدگان با استفاده از نسخه نویسی الکترونیک ارائه می دهد. اما متاسفانه برخی افراد سودجو با جعل عنوان سازمان بیمه سلامت با بیمه شدگان در سراسر کشور تماس برقرار کرده و در تلاش هستند با سوء استفاده ازعدم آگاهی افراد آنها را ترغیب به واریز مبالغی برای دریافت خدمات بیمه ای کنند.

 معاون اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران. گفت: سودجویان از روش های متفاوتی برای نیل به اهداف خود بهره می برند. اقناع، تهدید و تطمیع از جمله روش هایی هستند که این افراد برای دستیابی به منافع خود به کارمی گیرند.

وی افزود: سودجویان بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت را تهدید می کنند که اگر مبالغ اعلامی را به حساب های اعلامی واریز نکنند. پوشش بیمه ای آنها لغو می شود.

 گودرزی گفت: بارها از طریق رسانه های مختلف نسبت به این موضوع هشدارهای لازم داده شده است. برخی بیمه شدگان با توجه به هزینه های بالای درمان مبالغ درخواستی را واریز. و پس از اطلاع  از واقعیت موضوع به ادارات کل بیمه سلامت استانی شکایت می کنند.

وی افزود: باید به منظور صیانت از بیمه شدگان و پیشگیری از تشویش اذهان عمومی. مواردی را مد نظر قرار داد. از جمله اینکه از طریق پیامک 1666، رسانه های عمومی. سایت و سامانه های سازمان به بیمه شدگان اطلاع رسانی شود. همچنین با هماهنگی پلیس برای برخورد با کلاهبرداران و سودجویان مراتب اطلاع رسانی شود.

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

Generic filters

برچسب‌ها