Generic filters

لیست سیاه وزارت بهداشت برای شرکتهای تجهیزات پزشکی غیرمنضبط

سعیدرضا شاهمرادی

مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو وجود لیست سیاه شرکتهای تجهیزات پزشکی وارد کننده را که اطلاعات انبار مجازی آنها دقیق نیست، تایید کرد.

به گزارش ساعت سلامت، دکتر سعید رضا شاهمرادی در پاسخ به نامه رامین فلاح رئیس اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی ایران درباره وجود لیست سیاه شرکتهای وارد کننده که مشمول توقف خدمات سازمان غذا و دارو می شوند، وجود این لیست را تایید کرد.

مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در این نامه نوشت: ثبت اسناد فروش در انبار مجازی راستای نظارت بر زنجیره توزیع و قیمت کالاهایی ( تجهیزات پزشکی) است که ارز ترجیحی دریافت کرده اند و این اقدام یکی از ابزارهای اصلی اداره کل برای این مهم است.

وی افزود: به همین منظور سامانه انبار مجازی در سنوات گذشته به طور مکرر بارگذاری اسناد فروش به شرکتهای تامین کننده و توزیع کننده ابلاغ شده است.

شاهمرادی اضافه کرد: اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو اسناد فروش بارگذاری شده در انبار مجازی شرکتها را بررسی می کند و در صورتی که بر اساس اسناد بارگذاری شده فروش کالا به قیمت مصوب در شبکه توزیع قانونی، مورد تایید قرار گیرد، پاسخ مکاتبات مربوطه بانکهای عامل جهت عدم پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز قابل انجام است.

وی تاکید کرد: در غیر این صورت در صورتی که اسناد فروش مربوط به ثبت سفارش بارگذاری نشده باشد یا مغایرت داشته باشد به دلیل عدم احراز فروش کالا به قیمت مصوب در شبکه رسمی امکان صدور نامه رفع تعهد ارزی مقدور نیست و مشمول پرداخت مابه التفاوت می شود.

مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در این نامه نوشت: لیست (سیاه) اعلامی در راستای تشویق شرکتهای منظبط و الزام سایر شرکتها به رعایت ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی است.

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

خرداد 1403
ش ی د س چ پ ج
12131415161718
19202122232425
26272829303101
02030405060708
091011  

Generic filters

برچسب‌ها