Generic filters
سخنگوی پلییس:

گشت‌های مقابله با هنجارشکنی حجاب از امروز در سراسر کشور فعال می‌شوند

سعید منتظرالمهدی

سخنگوی فراجا اعلام کرد: گشت های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور با هدف انجام مأموریت ها و برخورد با افرادی که بر هنجارشکنی های اجتماعی اصرار و پوشش نامتعارف دارند، در سراسر کشور مستقر می شوند.

به گزارش ساعت سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارسعید منتظرالمهدی افزود: پلیس در پی مطالبات مردمی و خاستگاه گروه‌ها و نهادهای مختلف اجتماعی به وظایف قانونی خود برای بسط و گسترش امنیت عمومی و تحکیم بنیان خانواده اقدام می کند.

وی افزود: ضمن تقدیر و تشکر از قاطبه دختران و بانوان کشور عزیزمان که با رعایت هنجارهای اجتماعی و پوشش متعارف بر آرامش روانی جامعه کمک می‌کنند، از امروز با استقرار گشت های خودرویی و پیاده در سراسر کشور ضمن انجام ماموریت های متعدد پلیسی ناگزیر با آن دسته از کسانی که متأسفانه بدون توجه به تبعات و عواقب پوششِ خارج از عرف همچنان بر هنجارشکنی خود اصرار دارند اقدام می شود.

وی اضافه کرد: این گشت ها ضمن انذار و تذکر در صورت عدم تمکین از دستورات پلیس برخورد قانونی  را اعمال و آنان را به دستگاه قضائی معرفی خواهد کرد.

سخنگوی فراجا افزود: انتظار می‌رود همگان به ویژه دختران فهیم کشورمان که آینده این مرز و بوم به وجود آنان متکی است با حفظ حرمت پوشش و رعایت هنجارهای پذیرفته شده به انسجام اجتماعی و امنیت عمومی جامعه یاری رسانند و فرصت خدمت بیشتر را برای مأموران انتظامی به جهت دیگر مأموریت های عدیده و حیاتیِ پلیس فراهم کنند.

رئیس جمهور: دستگاهها به وظایف خود در حوزه حجاب عمل کنند

بر اساس این گزارش، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری نیز در جلسه ویژه‌ای بررسی آخرین وضعیت اجرای تکالیف قانونی دستگاه‌ها در حوزه حجاب و عفاف گفت: هیچ دستگاهی نباید به بهانه تاخیر در تصویب لایحه جدید حجاب و عفاف، اجرای تکالیف خود در این زمینه را معطل کند.

رئیس جمهور گفت: از دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور، وزارت ارشاد، قوه قضائیه و فرماندهی کل انتظامی می خواهم تا به تکالیف قانونی خود عمل کنند.

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

خرداد 1403
ش ی د س چ پ ج
12131415161718
19202122232425
26272829303101
02030405060708
091011  

Generic filters

برچسب‌ها