Generic filters

وضعیت آلودگی هوای تهران قرمز شد/اختلال در سایت شرکت کنترل آلودگی هوا

آلودگی هوای تهران

شرکت کنترل آلودگی هوای تهران آخرین وضعیت آلودگی هوای تهران را با شاخص 155 قرمز اعلام کرد اما سایت این شرکت با اختلال و کندی همراه شده است.

به گزارش ساعت سلامت، سایت اینترنتی شرکت کنترل آلودگی هوای تهران نشان می دهد که آلودگی هوای تهران امروز (سه شنبه 23 آبان) با شاخص 155 به رنگ قرمز درآمده و در وضعیت ناسالم برای همه افراد قرار گرفته است.

نقشه آلودگی هوای تهران در این سایت نشان می دهد که شاخص آلودگی هوای تهران در برخی مناطق جنوب تهرانی از شاخص 180 گذشته و به وضعیت بنفش و بسیار ناسالم نزدیک شده است.

بررسی های خبرنگار ساعت نشان می دهد، سایت شرکت کنترل آلودگی هوا با کندی و اختلال بسیار زیاد همراه است و دستیابی به همه شاخص های آن به سختی امکانپذیر است. بر اساس اعلام این شرکت از ابتدای امسال (1402) تاکنون ۸ روز هوای پاک، ۱۷۰ روز هوای قابل قبول، ۵۵ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۵ روز هوای ناسالم ثبت شده است.

در پی افزایش آلودگی هوای تهران غبار آلودگی در  مناطق مختلف تهران مشهود است و محدوده دید بسیار کم شده است.

با افزایش شاخص آلودگی هوای تهران، کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای  تهران حدود ظهر اعلام کرد که همه مدارس ابتدایی و مهد کودک ها در روز چهارشنبه تعطیل شده و ادارات دولتی نیز فردا می توانند با یک سوم کارکنان فعالیت کنند و دو سوم کارکنان می توانند دور کار باشند.

اما بعد از غروب آفتاب استانداری تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد که دورکاری دستگاههای اجرایی در تهران برای روز چهارشنبه لغو شده است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ نشانه هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای همه افراد (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

اخبار مرتبط:

سالانه حداقل ۲۷ هزار نفر به دلیل آلودگی هوا در کشور می‌میرند

آلودگی هوا هر سال ۷ میلیارد دلار به کشور خسارت می زند

افزایش سالانه مرگ و کاهش ضریب هوشی کودکان به علت آلودگی هوا

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

Generic filters

برچسب‌ها