Generic filters

واکنش رئیس شورای عالی نظام پزشکی به پیشنهاد استیضاح رئیس کل این سازمان

دکتر منصور جعفری نمین

رئیس شورای عالی نظام پزشکی در واکنش به پیشنهاد استیضاح رئیس کل این سازمان گفت: ضرورت امروز جامعه پزشکی طرح مباحث شخصی یا جناحی نیست.

به گزارش ساعت سلامت به نقل از سازمان نظام پزشکی، دکتر منصور جعفری نمین رئیس شورای عالی نظام پزشکی در خصوص نامه یکی از اعضای شورای عالی تحت عنوان «پیشنهاد استیضاح رئیس کل سازمان نظام پزشکی» گفت: همانطور که در آیین نامه داخلی شورای عالی و ماده ۵ آمده است سوال و پرسش جزو ظرفیت‌های مرسوم در کارکرد سازمان و شورای عالی است و موضوع جدید یا بدیعی نیست. پرسش‌های اعضای شورای عالی همواره جهت بهبود عملکردها یا رفع ابهامات مورد استفاده قرار می‌گیرد که این مساله هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی ادامه داد: شورای عالی ۲۷ عضو دارد که یکی از این اعضای ۲۷ نفره سوال و پرسشی را مطابق آئین نامه مذکور طرح کرده است و طبق روال هم نامه ایشان به رئیس کل سازمان نظام پزشکی جهت اخذ پاسخ ارجاع شده است.

ضرورت جامعه پزشکی طرح مباحث شخصی و جناحی نیست

وی افزود: ضرورت امروز جامعه پزشکی طرح مباحث شخصی یا جناحی نیست. آنچه اهمیت دارد ضرورت درک همگان بالاخص فعالین جامعه پزشکی به تهدیدها و سوء استفاده‌هایی است که جریانات مخالف جامعه پزشکی از اختلافات و لو اختلاف در روش کار اجرایی می کنند.

رئیس شورای عالی نظام پزشکی ادامه داد: بنابراین همانگونه که شاکله شورای عالی در دوره اخیر از فضا دادن به سوءاستفاده گران خارج از جامعه پزشکی خودداری کرده است همچنان در مسائل درونی هم با طمانینه، متانت و گفتمان درون سازمانی برای بهبود عملکرد رفتار خواهد کرد.

دکتر جعفری نمین، اولویت شورای عالی نظام پزشکی را تمرکز و پیگیری مشکلات واقعی و اساسی جامعه پزشکی کشور برشمرد و  گفت: اساسا اولویت شورای عالی در مقطع کنونی تمرکز بر پیگیری مشکلات واقعی و اساسی جامعه پزشکی است نه پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و برجسته شده توسط جریانات رسانه‌ای غیر مرتبط با منافع جامعه پزشکی.

به گزارش ساعت سلامت، دکتر علی سالاریان،  عضو شورای عالی نظام پزشکی و معاون فنی سابق این سازمان طی نامه ای خطاب به رئیس شورای عالی این سازمان درخواست استیضاح رئیس کل سازمان نظام پزشکی را مطرح کرد.

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

Generic filters

برچسب‌ها