Generic filters

همایش بین‌المللی زنبور درمانی در تهران برگزار می‌شود

همایش بین المللی آپی تراپی (زنبور درمانی) برای نخستین بار در تاریخ صنعت زنبورداری کشور، با حضور رئیس فدراسیون جهانی زنبوردرمانی و دانشمندانی برجسته از کشورهای آلمان، ترکیه، انگلیس، رومانی و ایران، سوم و چهارم آبان با همکاری موسسه رازی برگزار می شود.

به گزارش ساعت سلامت، نخستین سمپوزیوم آپی تراپی ایران و ترکیه با حضور و سخنرانی دکتر علی تیموچین آتای اوغلو رئیس فدراسیون جهانی آپی تراپی و 20 نفر متخصصان بین المللی از کشورهای ترکیه، انگلیس، آلمان، رومانی و کارشناسانی از کشورمان به مدت دو روز در سالن همایش های پروفسور حسین میرشمسی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برگزار می شود.

زنبوردرمانی در رویکرد سلامت سه بعدی، اصول مطالعات کلینیکی در زنبوردرمانی، مطالعات پیش بالینی در زنبوردرمانی، مسائل اخلاق در زنبوردرمانی، معیارهای کیفی محصولات در زنبوردرمانی، ایمنی غذایی در محصولات زنبوردرمانی، استحصال و عصاره گیری از بره موم، محصولات تخمیر شده زنبورعسل در زنبوردرمانی و تکنولوژی در محصولات زنبوردرمانی  از محورهای این همایش است.

دکتر مجتبی محرمی، رئیس بخش بیماری های زنبور عسل و کرم ابریشم موسسه رازی، زنبوردرمانی در رویکرد درمانی سه جانبه، اثرات ژل رویال در درمان انواع سرطان ها، درمان سوختگی ها و عوارض ممکن آنها با آپی تراپی، فیتوتراپی و آروماتراپی و آپی تراپی در متون طب سنتی ایران از دیگر بخش های این همایش بین المللی است.

وی افزود: اصول و کاربردهای زهر زنبورعسل در درمان بیماری ها، محصولات تخمیرشده زنبورعسل در زنبوردرمانی، شاخص های کیفی عسل در زنبوردرمانی، تولید ایمن محصولات زنبوردرمانی، ایمنی غذایی در زنبوردرمانی، عسل رتبه دارویی: اصالت سنجی، معیارها و ویژگی ها، عصاره گیری بره موم با روغن زیتون و اخلاق در زنبوردرمانی از جمله موضوعات دیگری است که در این سمپوزیوم به آنها پرداخته می شود.

دعوت از اعضای نظام پزشکی برای شرکت در همایش زنبوردرمانی

دکتر محرمی، یادآور شد: این سمپوزیوم به صورت حضوری و آنلاین با ترجمه همزمان برگزار می شود و دارای امتیاز بازآموزی ویژه اعضای سازمان نظام پزشکی و ارائه گواهی حضور از طرف فدراسیون بین المللی آپی تراپی است.

وی ادامه داد: آشنایی با مباحث روز در حوزه آپی تراپی (زنبور درمانی) توسط صاحب نظران و کارشناسان ملی و بین المللی و آشنایی با افق های پیش رو در حوزه آپی تراپی از مزایای شرکت در این سمپوزیوم عنوان شده است.

 علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این سمپوزیوم می توانند به آدرس https://symposium.iranapitherapy.com مراجعه کنند.

آپی تراپی، یک رویکرد قابل توجه در ارتقاء سطح سلامت عمومی، پیشگیری، بهبود و کمک به درمان بیماری ها به عنوان یک طب مکمل و جایگزین است که توجه متخصصان بهداشت و درمان جهان را به خود جلب کرده است.

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

Generic filters

برچسب‌ها