Generic filters
مسئول کارگروه قیمت گذاری تجهیزات ارتوپدی:

قیمت‌گذاری دستوری تجهیزات پزشکی در وزارت بهداشت تولیدکنندگان را بیچاره کرده است

مسئول کارگروه قیمت گذاری تجهیزات ارتوپدی انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی گفت: قیمت گذاری تجهیزات پزشکی در وزارت بهداشت هیچ مبنای مشخصی ندارد. به صورت دستوری انجام می شود و این شیوه تولیدکنندگان کشور را بیچاره کرده است.

به گزارش ساعت سلامت، عباس رجبی در نشست کلاب هاوس بررسی قیمت گذاری و تامین ارز تجهیزات پزشکی افزود: متاسفانه در اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت با پدیده قیمت گذاری دستوری تجهیزات پزشکی مواجه هستیم و هیچ مبنای کارشناسی در قیمت گذاری این اقلام وجود ندارد.

وی گفت: بسیاری از افرادی که در قیمت گذاری تجهیزات پزشکی در سازمان غذا و دارو نقش دارند، اصلا مبنای قیمت گذاری را نمی دانند، سوال ما از مسئولان سازمان غذا و دارو این است که اگر مبنایی برای قیمت گذاری تجهیزات ارتوپدی و سایر تجهیرات پزشکی دارند به ما هم اعلام کنند.

مسئول کارگروه قیمت گذاری تجهیزات ارتوپدی انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی افزود: قیمت گذاری تجهیزات پزشکی اصول علمی و استانداردی دارد و بر مبنای قیمت مواد اولیه به اضافه هزینه تبدیل که شامل دستمزد و هزینه های سرباری است تعیین می شود.

وی گفت: متاسفانه هیچ مبنایی برای قیمت گذاری در اداره کل تجهیزات پزشکی که متولی قیمت گذاری این اقلام است وجود ندارد و شاهد قیمت گذاری بدون پشتوانه کارشناسی هستیم که تولید کنندگان داخل را به شدت دچار آسیب کرده است.

اخبار مرتبط:

وزارت بهداشت تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی را محدود می کند

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

Generic filters

برچسب‌ها