Generic filters

سرپرست مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت منصوب شد

با حکم معاون بهداشت وزارت بهداشت، دکتر محسن بارونی به عنوان سرپرست مرکز مدیریت شبکه منصوب شد.

به گزارش ساعت سلامت به نقل از وزارت بهداشت، دکتر حسین فرشیدی، در متن حکم سرپرست جدید مرکز مدیریت توسعه شبکه وزارت بهداشت چنین نوشت:

جناب آقای دکتر محسن بارونی

دانشیار محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید. در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز مدیریت شبکه منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به ایزد منان و محور قرار دادن اسناد بالادستی و سیاست های ابلاغی، با بستر تعامل و همکاری بین مدیریت های مختلف فنی و با بهره مندی از ظرفیت نخبگان کشور در قالب کمیته های علمی، مشورتی نسبت به پیشبرد برنامه های جاری و توسعه ای با اولویت های ذیل موفق و موید باشید.

–     توسعه و تعالی طرح سلامت خانواده با رویکرد استقرار پزشکی خانواده و نظام ارجاع، بهره گیری از فناوری اطلاعات و سامانه های موجود بر پایه پرونده الکترونیک سلامت شهروندان در سطح یک و ایجاد ارتباط بین سطوح دیگر نظام سلامت.

–     تقویت و تکمیل نظام شبکه بهداشت و درمان کشور بر اساس سند تقویت نظام شبکه و ضوابط طرح گسترش و به روز نمودن آنها با اولویت مناطق محروم و عشایری.

 –    برنامه ریزی در راستای تقویت توسعه و ارتقای بنیه علمی کارشناسان حوزه بهداشت از طریق استفاده از توانمندی مراکز آموزش بهورزی و تعامل با سایر معاونت ها.

 –    تسریع در ادغام برنامه های سلامت در نظام شبکه بهداشت و درمان، بازبینی برنامه های جاری و ارتقای آنها.

–     تقویت نظام مند نظارت و پایش از فعالیت های نظام شبکه بهداشت و درمان.

–     برنامه ریزی و مدیریت برآورد تامین و توزیع عادلانه منابع مورد نیاز تقویت و تکمیل نظام شبکه در راستای اجرای طرح عدالت و تعالی نظام سلامت.

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

Generic filters

برچسب‌ها