Generic filters

دست از این سهمیه بازی بردارید

احمد نجاتیان

ساعت سلامت- هنوز مدت زیادی از بی عدالتی بزرگ تبدیل وضعیت نیروهای سهمیه ای در کشور نمی گذرد که یکی از نماینده های مجلس فرمودند اگر موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران در برنامه هفتم بیاید نمایندگان با آن موافقت می کنند و باید بقیه نیز تبدیل وضعیت شوند.

آقایان عزیز باور کنید این ضد عدالت ترین تصمیماتی است که شمایان برای اینکه خود را انقلابی جلوه دهید گرفته اید. کجای انقلاب 57 برای ایجاد تبعیض بین آحاد مردم بوده است. ما همه خود را مدیون ایثارگران دفاع مقدس می دانیم ولی توسعه سهمیه و سهمیه بازی تنها جایگاه آنان را به عنوان قهرمانان ملی در نزد ملت تنزل می دهد.

 بیایید امروز در بین دانشجویان و کارکنانی که از این بی عدالتی شاکی هستند بنشینید تا ببینید چه می گویند. سهمیه درکنکور، سهمیه در ادامه تحصیل، سهمیه در استخدام، سهمیه در ارتقای شغلی و هزاران سهمیه دیگر. امروز همه به خود حق می دهند به همین بهانه ها برای خود حقوقی فراتر از بقیه ملت قایل شوند مانند سهمیه هیات علمی و هزاران سهمیه دیگر. مگر بقیه مردم حقی در این مملکت ندارند.

به عنوان یک فعال در حوزه سلامت عرض می کنم نگذارید بقیه مردم و کارکنان بگویند اگر دوباره کرونا آمد بگویید همان سهمیه‌ای‌ها  بروند و در خط مقدم مبارزه قرار گیرند چرا که شما نمایندگان و دولتیان اراده‌ای نداشتید که پرستاران و پزشکان و کارکنان سلامت را که در خط مقدم مبارزه کرونا جان خود و خانواده خود را به خطر انداختند حفاظت کنید و برایشان راهی باز کنید.

احمد نجاتیان
 تحلیلگر سیاستهای سلامت

اخبار مرتبط:

سوءاستفاده از نقص قانون در نظام پرستاری

عملکرد نظام پرستاری در سایه تداخل نقش نظارتی و اجرایی مدیران

نقش جنبش دانشجویی در سازمان نظام پرستاری

انحلال سازمانهای نظام پزشکی و پرستاری

گذر از پدرخواندگی‌ها در انتخابات نظام پرستاری

نظام پرستاری یا بنگاه اقتصادی؟

تحلیل یک بی عدالتی در تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان سلامت

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

Generic filters

برچسب‌ها