Generic filters
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اعلام کرد

بکارگیری قبول‌شدگان آزمون استخدامی وزارت بهداشت قبل از پایان سال

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت کمتر از یک ماه آینده خبرداد و گفت: در تلاش هستیم پذیرفته شدگان قبل از پایان سال بکارگیری شوند.

به گزارش ساعت سلامت، بهروز رحیمی درباره مولدسازی در وزارت بهداشت گفت: در حوزه مولدسازی یکی از دستگاه‌های خیلی پیشرو وزارت بهداشت بوده است.

وی ادامه داد: ما اعتقاد داریم که مردم لیاقت بهترین‌ها را دارند و برای همین تلاش می‌کنیم با استفاده از منابع موجودی که داریم و املاک و مستغلاتی که شاید نیاز ضروری نیست و یا می‌توانیم آن‌ها را تبدیل به احسن کنیم، پروژه‌های نیمه‌تمام وزارت بهداشت را به اتمام برسانیم و نهضتی از اتمام پروژه‌های نیمه تمام را راه بیاندازیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: یکی از قوانینی که ما در این مورد استفاده می‌کنیم ظرفیت مولدسازی است با همراهی که دولت در این زمینه دارد.

وی درباره آزمون استخدامی وزارت بهداشت گفت: این آزمون به لطف خدا برگزار شد و به صورت مکتوب کمتر از یک ماه آینده نتایج اولیه این آزمون اعلام خواهد شد و پس از اعلام نتایج، تلاش و اصرار داریم که انشاءالله افرادی که در این آزمون قبول شده‌اند در مصاحبه‌هایی که انجام خواهد شد، تا قبل از پایان سال در محل کار خود مستقر شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در پاسخ به این سوال که این افراد جایگزین نیروهایی می‌شوند که در گذشته بازنشسته شده‌اند یا خیر گفت: این نیروها که شامل ۲۵ هزار نفر هستند برای پروژه‌های جدیدالحداث به کارگیری خواهند شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط:

۷۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت استخدام می شود

۱۰ هزار نیروی پرستاری در آزمون استخدامی وزارت بهداشت جذب می‌شوند

۴ هزار بهورز در آزمون استخدامی وزارت بهداشت جذب می شوند

پرستاران فعال در کرونا در آزمون استخدامی وزارت بهداشت امتیاز ویژه دارند

مجوز استخدام ۲۵ هزار نیروی درمانی صادر شد

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

Generic filters

برچسب‌ها