Generic filters

بهترین دکتر ارتوپد آنلاین را برای مشاوره آنلاین بشناسید

در صورتی‌که دچار مشکلات مفصلی و استخوانی هستید، با کمک وب‌سایت دکترتو می‌توانید از دکتر ارتوپد آنلاین نوبت بگیرید تا مراحل تشخیص و درمان را به‌سرعت پیگیری کنید.

برای افرادی که به‌دلیل بروز بیماری‌های مربوط به حوزه ارتوپدی دچار مشکلات حرکتی می‌شوند و قادر نیستند تا برای بررسی‌های دوره‌ای به‌ صورت حضوری به پزشک مراجعه کنند، استفاده از خدمات آنلاین انتخاب بهترین است.

کسانی که به‌دلیل تصادف و ضربه مجروح می‌شوند، افرادی که بیشتر زمان خود را با نشستن پشت میز و کارکردن با کامپیوتر می‌گذرانند و حتی افرادی که خیلی فعال نیستند، امکان دارد به مرور زمان با مشکلات مفصلی و استخوانی مواجه شوند.

در این حالت اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری ندارید یا اینکه نمی‌توانید به‌راحتی به یک پزشک ارتوپد دسترسی داشته باشید، بهترین کار این است که برای پیگیری مراحل اولیه تشخیص و درمان از دکتر ارتوپد آنلاین کمک بگیرید.

به‌طورکلی بسیاری از کسانی که دچار بیماری‌های مربوط به مفصل، رباط، ماهیچه، تاندون و استخوان می‌شوند، برای اینکه بتوانند خیلی راحت‌تر درباره علت اصلی مشکل خود به خدمات درمانی دسترسی داشته باشند، می ‎توانند با دریافت ویزیت آنلاین متخصص ارتوپدی این کار را انجام دهند.

بسیاری از مشکلاتی که مربوط به حوزه ارتوپدی هستند، باعث درد عضلانی و استخوانی شدید در افراد می‌شود و در مواردی امکان دارد که به ناتوانی حرکتی منجر شود، در این وضعیت برای بیمار خیلی سخت است که زمان زیادی را در مطب منتظر بماند.

مراجعه حضوری به کلینیک یا مطب پزشکان معمولاً نیاز به‌صرف زمان و معطلی زیادی دارد و در صورتی‌که فرد مشکل حرکتی داشته باشد، این کار برای او بسیار آزاردهنده است.

با توجه به این مسائل می‌توان انتظار داشت که مشاوره آنلاین دکتر ارتوپد این امکان را فراهم کند تا  بیمار بدون نیاز به رفت‌وآمد و در فضایی مناسب قرار بگیرد تا بررسی‌های لازم از راه دور انجام شود.

دکترآنلاین ارتوپدی با بررسی علائمی که شما به‌طور کامل شرح می‌دهید و همچنین مشاهده سوابق پزشکی، آزمایش‌ها، اسکن و تصاویر رادیولوژی که برای او ارسال می‌کنید، قادر به ارائه روش‌های درمانی برای بیماری‌های زیر است:

• آسیب‌های ورزشی: معمولاً بسیاری از افرادی که به‌صورت حرفه‌ای یا آماتور فعالیت‌های ورزشی انجام می‌دهند، امکان دارد با آسیب‌هایی دررابطه‌با بافت‌های نرم یا استخوان مواجه شوند که نیازمند مراجعه به دکتر ارتوپد است.

• کشیدگی عضلات: زمانی که عضلات فرد بیش از حد تحت‌فشار قرار بگیرند و کشیده شوند، احتمال آسیب و پارگی افزایش پیدا می‌کند که با درد و محدودیت حرکتی همراه است. در صورتی‌که فرد با چنین مشکلی مواجه شود، بهتر است برای پیگیری سریع‌تر از دکتر ارتوپد آنلاین کمک بگیرد.

• رگ‌به‌رگ‌شدن: رباط‌ها که وظیفه اتصال استخوان‌ها به یکدیگر را دارند، در مواردی ممکن است دچار کشش و پارگی شوند که علائمی همچون تورم، درد و کبودی را نشان می‌دهد.

• مشکلات ستون فقرات: تغییرات استخوانی، افزایش سن، آسیب فیزیکی، عفونت و تومور ممکن است که روی بروز بیماری‌های ستون فقرات تأثیرگذار باشد که تشخیص و درمان این مشکل در حیطه وظایف دکتر ارتوپدی قرار می‌گیرد.

• استئومیلیت: در صورتی‌که عفونت از دیگر بخش‌های بدن به استخوان برسد، فرد دچار این بیماری می‌شود که با مراجعه به دکترآنلاین ارتوپدی می‌توان روش‌های درمانی مناسب را دریافت کرد.

•  پوکی استخوان: این مشکل باعث نازک و ضعیف‌شدن استخوان‌ها می‌شود، به‌طوری که امکان دارد فرد با کوچک‌ترین آسیب فیزیکی دچار شکستگی شود که در صورت مشاهده علائم باید هرچه سریع‌تر از دکتر ارتوپد مشاوره درمانی گرفت.

• آرتروز: یکی دیگر از بیماری‌هایی که با کمک دکتر ارتوپدی آنلاین درمان می‌شود، آرتروز است. این عارضه بیش از 100 نوع دارد که در سنین مختلفی پدیدار می‌شود.

علاوه‌بر مواردی که به آن‌ها اشاره شد، بیماری‌های دیگری همچون کمردرد، آسیب به تاندون، درد لگن، سندروم تونل کارپال، سیاتیک و بسیاری موارد دیگر را نیز می‌توان با کمک دکتر ارتوپدی آنلاین پیگیری کرد.

زمانی که شما نوبت آنلاین خود را رزرو می‌کنید، امکان ارتباط تلفنی و متنی با دکتر ارتوپد را دارید و در این صورت می‌توانید در مدت‌زمان مشخص، تمام علائم خود را با پزشک در میان بگذارید.

البته درصورتی‌که مدارک پزشکی خاصی دارید که مربوط به بیماری شما می‌شود، بهتر است تمام آن‌ها را برای دکتر ارتوپد آنلاین ارسال کنید تا بررسی‌های لازم انجام شود.

به‌طورکلی در بسیاری از موارد بیماران برای درمان مشکلات حوزه ارتوپدی نیاز به درمان از طریق جراحی ندارند که در این صورت پزشک با ارائه روش‌های زیر به کنترل درد و رفع بیماری کمک می‌کند.

کشیدگی عضلات، رگ‌به‌رگ‌شدن، آرتروز، پوکی استخوان، برخی از عفونت‌ها و بسیاری موارد دیگر به درمان‌های غیرجراحی نیاز دارند که در این وضعیت با دریافت ویزیت دکتر آنلاین ارتوپد، اطلاعات لازم در اختیار شما قرار می‌گیرد.

متخصص ارتوپد برای اینکه درد و علائم بیماری شما کنترل شود، داروهایی را تجویز می‌کند که شامل ضدالتهابی و شل‌کننده‌های عضلانی است و درصورتی‌که درد زیادی داشته باشید، مسکن‌های قوی نیز تجویز خواهد شد.

برخی از افرادی که با مشکلات مفصلی مواجه می‌شوند و معمولاً نسبت به درمان دارویی با مسکن‌های قوی نیز واکنش نشان نمی‌دهند، گزینه اصلی برای تزریق استروئید هستند.

در این روش که دکتر ارتوپد آنلاین تجویز می‌کند، در ناحیه آسیب‌دیده داروهای بی‌حسی تزریق می‌شود که به‌طور معمول تأثیرگذاری آن تا چند ماه طول می‌کشد و در تسکین درد موثر است.

یکی دیگر از راه‌های غیرجراحی که معمولاً در مراجعه به دکتر ارتوپدی برای بیماران در نظر گرفته می‌شود، جلسات فیزیوتراپی بوده که شامل انجام تمرین‌های حرکتی و تقویتی است.

با توجه به شرایطی که شما دارید و نوع تجویزی که هنگام مشاوره آنلاین دکتر ارتوپد ارائه می‌شود، فیزیوتراپ از دستگاه‌ها و فعالیت‌های تمرینی مختلفی برای تسکین درد و تسریع در روند بهبودی بیماری استفاده می‌کند.

اگر با دردهای شدید مفصلی، استخوانی، عضلانی مواجه هستید یا دچار کشیدگی رباط و تاندون شده‌اید، در این صورت می‌توانید برای دریافت نوبت دکتر ارتوپد آنلاین از سامانه دکترتو کمک بگیرید.

ازآنجایی‌که بیماری‌هایی همچون کمردرد، آرتروز، آسیب ورزشی و بسیاری موارد دیگر که مربوط به حوزه ارتوپدی می‌شوند با درد شدیدی همراه هستند که در مواردی ناتوانی حرکت را به‌دنبال دارند، انتخاب روش آنلاین برای مشاوره پزشکی گزینه بهتری برای بیماران است.

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

Generic filters

برچسب‌ها