Generic filters
با ارسال لوح تقدیر به رئیس سازمان غذا و دارو

انجمن مرآت صادرات 100میلیون دلاری دارو را تبریک گفت

صادرات دارو و تجهیزات پزشکی 1

مدیر اجرایی انجمن مرآت با ارسال لوح تقدیر به رئیس سازمان غذا و دارو افزایش صادرات دارو از ایران به 100 میلیون دلار را به وی تبریک گفت.

به گزارش ساعت سلامت، دکتر خسرو حیدری مدیر و عضو هیئت مدیره موسسه رفع موانع و انتقال تکنولوژی و دانش های نوین به تولیدکنندگان، تامین کنندگان و متخصصین تجهیزات و ملزومات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و دارویی و خدمات فنی مهندسی و کنترل کیفی ایران (مرآت) با ارسال لوح تقدیر برای دکتر حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو افزایش صادرات دارو از ایران به بیش از 100 میلیون دلار را به وی تبریک گفت.

متن لوح تقدیر ارسال شده از طرف انجمن مرآت خطاب به رئیس سازمان غذا و دارو به این شرح است:

«جناب دکتر محمدی

معاون محترم وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو

با سلام

پس از سالها صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در سایه توجهات امام زمان (عج) و درایت و مدیریت جنابعالی و همکاران شریفتان توانست قفل دو رقمی ارزی دروازه صادرات این صنعت را شکسته و با وجود دشواری فراوان در زمان تحریم های سخت استکبار جهانی از رقم 110 میلیون دلار صادرات رسمی عبور کند.

این مهم را حضور همه همکاران شریفمان در صنعت تولید دارو و تجهیزات پزشکی و جناب عالی و زحمتکشان این عرصه در سازمان غذا و دارو و اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو و هم میهنان گرامی تبریک عرض نموده و از بارگاه ایزدتعالی خواستار توفیقات روز افزون در راستای خدمت به ایران اسلامی و اطاعت از منویات رهبر معظم و نظام جمهوری اسلامی هستیم.

امید است انوار این شادی بزرگ برای این صنعت تجعلی متعالی یافته و این صنف خدوم در کنار جناب عالی و همکاران بزرگوارتان قله های عظیم تر در صادرات محصولات راهبردی سلامت محور را فتح سازد.»

به گزارش ساعت سلامت، دکتر حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو امروز در در مراسم راه اندازی خط تولید داروهای ضد سرطان در سمنان اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ میلیون دلار دارو از ایران به دیگر کشورهای دنیا صادر شده است.

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

Generic filters

برچسب‌ها