Generic filters
هوم کر

مرکز هوم‌کر ساعی

مرکز هوم کر ساعی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بر اساس تعرفه های مصوب دولت؛ خدمات استاندارد مراقبت در منزل را با کادری آموزش دیده ماهر و با تجربه در تهران ارائه می کند. این مرکز تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران است و به صورت ۲۴ ساعته خدمات مراقبتی را به متقاضیان ارائه می کند.

بسیاری از بیماران، سالمندان و کودکان برای زندگی به خدمات درمانی در مطب یا بیمارستان نیاز ندارند. بلکه به مراقبت نیاز دارند. این خدمات باید توسط افراد مجاز و آموزش دیده و تحت نظارت انجام شود.  تا مشکلی برای افراد به وجود نیاید و زمینه سوء استفاده از بین برود.

مراقبت در منزل هزینه های درمانی را کاهش می دهد.و خطر انتقال بیماری در مراکز درمانی را کاهش می دهد. بسیاری از خانواده ها به علت مشکلات حضور در بیمارستان ترجیح می دهند. بیمارشان در خانه مراقبت شود تا هم از عوامل بیماری زا دور باشند و هم عزیزشان در کنارشان باشد.

مزایای خدمات هوم‌کر

خدمات مراقبت در منزل ارزانتر است، از مراجعه به بیمارستان، ماندن در صف های طولانی، تماس با بیماران دیگر و به بهبود روحیه افراد نیازمند مراقبت کمک می کند. همچنین مراقبت در محیطی بهداشتی تر و صمیمی تر انجام می شود.

پرستاران آموزش دیده اصلی ترین گروه ارائه کننده خدمات مراقبت در منزل هستند، افرادی که دوره های آموزشی را دیده اند و مجوزهای لازم را برای ارائه این خدمات دارند، مسئولیت پذیر هستند و برای مراقبت از بیماران دانش کافی دارند.

مراقبت در منزل، کیفیت زندگی افراد را بالا می برد. از دفعات مراجعه به مراکز درمانی کم می کند. از بستری های غیر ضروری، عفونت های بیمارستانی، خطاهای دارویی و حوادث در منزل پیشگیری می کند. ایمنی و راحتی بیشتر برای خانواده ها فراهم می کند. و هزینه های خانواده ها را به میزان زیادی کم می کنند.

سالمندان، بیماران مزمن، بیماران خاص و صعب العلاج، افراد ناتوان جسمی و افراد مبتلا به بیماری های روانی از جمله افرادی هستند که می توانند از خدمات مراقبت در منزل برخوردار شوند.

مراکز مجاز مراقبت در منزل از هزینه های نظام سلامت و خانواده ها و رفت و آمدهای غیر ضروری کم می کنند و جمع خانواده را در کنار هم نگه می دارند.

آدرس: تهران، منطقه شش، خیابان ولی عصر – روبرو پارک ساعی – کوچه غلامرضا تختی – پلاک11- واحدمنفی یک. تلفن: 88873815

ساعت های باز بودن