Generic filters
پدر پیوند کبد ایران:

کسی که پراید می‌سازد قاتل است

دکتر علی ملک حسینی

پدر پیوند کبد ایران گفت: کسی که پراید را با بدنه کارتونی در کشور می سازد بدون شک قاتل است و در مرگ افرادی که با این خودرو کشته می شوند شریک است.

به گزارش ساعت سلامت، دکتر علی ملک حسینی در مراسم جشن نفس در سالن برج میلاد افزود: کسی که پراید را با بدنه کارتونی می سازد بدون هیچ سوالی قائل است و کسانی که این کار را می کنند در خون و گناه مرگ کسانی که جانشان را با این خودرو از دست می دهند شریک هستند.

وی خطاب به تولیدکنندگان خودروهای داخلی گفت: آقا شما که می خواهی پراید بسازی به اندازه قدرت بدنه اش برایش سرعت تعریف کند. حداکثر 60 کیلومتر سرعت نباید داشته باشد.

وی ادامه داد: آقایان شما که می گویید خودروی خارجی وارد نشود، خودروهای داخلی هم که بنجل است. مثل خیلی از کالاهای پزشکی، آقایان برخی از این سرسوزن های تولید داخل را نمی شود وارد رگ بیمار کرد.

دکتر ملک حسینی گفت: اگر می خواهید ایران را بسازید باید بهترین را بسازید. اگر نمی توانید خودروی با کیفیت بسازید کارخانه را تعطیل کنید. چون طبق قانون و شرع اگر با این کار یک نفر را بکشید مثل این است که همه مردم را کشته اید. کشتن مردم فقط این نیست که اسلحه بردارید و با آن کسی را بکشید.

پدر پیوند کبد ایران افزود: جاده ها هم خراب است. من که پیوند عضو می کنم، وقتی نعش یک جوان تصادفی را در بیمارستان می بینم بیشتر از وضعیت یک بیمار نیازمند پیوند ناراحت می‌شوم.

به گزارش ساعت سلامت، بر اساس آخرین آمار پزشکی قانونی سال گذشته بیش از 19 هزار نفر بر اثر تصادفات رانندگی در کشور جان خود را از دست دادند. پلیس راهور نیز اعلام کرده که بیشترین میزان تصادفات منجر به مرگ مربوط به خودروی پراید است.

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

Generic filters

برچسب‌ها