Generic filters

هشدار سیل و طوفان در آخر هفته تهران

سیلاب

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: با توجه به هشدار زرد هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع باران و رعد و برق در ارتفاعات و جاری شدن رواناب و نیز خطر طوفان و بادهای شدید گفت: پایتخت نشینان آخر هفته کنار رودخانه‌ها اسکان نکنند.

به گزارش ساعت سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حامد یزدی مهر افزود: توصیه مدیریت بحران به همه مردم ساکن پایتخت این است که آخر هفته از اسکان در بستر رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی ادامه داد: طبق گزارش هواشناسی روزهای پنجشنبه و جمعه، چهارم و پنجم خرداد برای ارتفاعات استان تهران به‌ویژه مناطق شمال‌غربی رگبار باران، رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ مورد انتظار است.

یزدی گفت: به همه کوهنوردان آماتور و حرفه ای توصیه می شود از صعود به ارتفاعات در آخر هفته بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران درباره احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب و وقوع صاعقه نیز هشدار داد و عنوان داشت: طی هشدار صادر شده، ستاد مدیریت بحران استان تهران در آماده باش کامل خواهد بود و این ابلاغیه به تمام دستگاه‌های مربوطه ارسال شده است.

وزش باد شدید در استان تهران

یزدی مهر گفت: احتمال فعالیت دومین سامانه پیش بینی شده توسط سازمان هواشناسی وجود دارد. طی فعالیت این سامانه افزایش گرادیان فشاری و نفوذ گرد و غبار، وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید را از ظهر پنجشنبه تا روز شنبه ششم خرداد در استان تهران به‌ویژه مناطق مرکزی و جنوبی و غربی خواهیم داشت.

وی افزود: توصیه اکید مدیریت بحران به سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای این است که در مواقع هشدار وقوع گرد و غبار از قرار گرفتن در فضاهای باز خودداری کنند.

وی گفت: محکم کردن داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی در این ایام بسیار مهم است و از همه مالکان بناهای نیمه کاره و دارای داربست و ذی نفعان تابلوهای تبلیغاتی می‌خواهیم نسبت به استحکام این موارد اطمینان کافی را حاصل کنند تا در زمان وقوع باد شدید شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

خرداد 1403
ش ی د س چ پ ج
12131415161718
19202122232425
26272829303101
02030405060708
091011  

Generic filters

برچسب‌ها