Generic filters

معاون وزیر بهداشت: بیمارستان شریعتی دو قطعا 18ماه آینده افتتاح می شود

معاون توسعه منابع و مدیریت وزیر بهداشت گفت: از همه ظرفیت های دولت برای تکمیل بیمارستان شریعتی 2 در منطقه 22 تهران استفاده می کنیم و این پروژه ملی بین دو استان تهران و البرز قطعاً تا 18 ماه آینده تکمیل و افتتاح می شود.

به گزارش ساعت سلامت بهروز رحیمی، در حاشیه بازدید از طرح جامع پردیس دانش و سلامت و بیمارستان شریعتی 2 در غرب تهران افزود: یکی از مهمترین اولویت های نظام سلامت توسعه زیر ساخت های درمان، بهداشت و آموزش است و ساخت و تجهیز بیمارستان، یکی از الگوها و نمادهای اصلی آن محسوب می شود.

وی گفت: بیمارستان شریعتی 2 یکی از بیمارستان های بسیار مهم و استراتژیک در حوزه پدافند غیر عامل است و به نوعی آینده اطمینان بخشی را برای درمان بیماران استان تهران می تواند ایجاد کند.

وی با اشاره به قرار گرفتن این پروژه در ورودی استان البرز، خاطرنشان کرد: دسترسی به این مرکز درمانی عظیم برای مردم استان های تهران و البرز به ‌سهولت امکانپذیر است و همه خدمات درمانی این بیمارستان با نرخ دولتی در اختیار هم‌وطنان قرار می ‌گیرد.

دکتر احمدرضا جمشیدی، رئیس بیمارستان شریعتی در این مراسم، گزارشی از روند پیشرفت پروژه بیمارستان شریعتی 2 ارائه کرد و گفت: سال ۱۳۹۵ و با هدف تأمین نیاز درمانی بیماران پایتخت و فراهم‌کردن امکاناتی بهتر از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی فعلی شهر تهران، پروژه احداث بیمارستان شریعتی ۲ آغاز شد.

وی افزود: مشخص‌شدن محل احداث این مرکز درمانی مجهز و عظیم، قطعاً خبر خوشحال‌کننده‌ای برای ساکنان منطقه ۲۲ تهران بوده است. هرچند مسئولان با نگاه ملی به آن نظر دارند و بارها عنوان کرده‌اند که این بیمارستان از بزرگترین مراکز درمانی کشور خواهد بود.

جمشیدی ادامه داد: پروژه بیمارستان شریعتی 2 تهران یکی از بزرگترین بیمارستان‌های کشور است و از لحاظ گسترش زیرساخت‌های درمانی اهمیت ویژه و ملی دارد و دانشگاه علوم پزشکی تهران برای احداث این بیمارستان، با همکاری بانک توسعه اسلامی از تسهیلات اعتباری استفاده می‌ کند.

دکتر رامین رحیم نیا، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز گفت: با مشارکت و حمایت‌های وزارت بهداشت پروژه ملی شریعتی 2 با سرعت بیشتری به کار خود ادامه دهد و در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

منبع: وبدا

بیشتر بخوانید:

ارقام نجومی ساخت و ساز بیمارستان در وزارت بهداشت

۴ بیمارستان هزار تختخوابی جدید در حال ساخت است

هزینه افتتاح بیمارستان غدیر چقدر است؟

پرداخت بالای ۱۴۰ میلیون تومان به پزشکان پر کار در مناطق محروم

۷۵ هزار میلیارد تومان برای ساخت ۱۵ هزار تخت بیمارستانی هزینه شد

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

Generic filters

برچسب‌ها