Generic filters

معاون علمی رئیس جمهوری: از کیفیت و استقبال نمایشگاه ایران هلث غافلگیر شدم

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: از استقبال پر شور بازدیدکنندگان و کیفیت نمایشگاه ایران هلث غافلگیر شدم.

به گزارش ساعت سلامت، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی با حضور در استودیو نمایشگاه ایران هلث افزود: نمایشگاه ایران هلث از نگاه هر ناظری که به این نمایشگاه بیاید خیلی پر شور است و انتظار چنین استقبالی را نداشتیم.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه با همکاری معاونت علمی برای 70 نفر از فارغ التحصیلان نخبه ایرانی که به تازگی از خارج به ایران برگشته اند و نیز برای گروهی از دانشجویان نخبه دانشگاههای تهران تور گذاشتیم تا از نمایشگاه ایران هلث دیدن کنند.

فیروزی دهقانی گفت: خود من حدود 6 ساعت از این نمایشگاه دیدن کردم. حیف که این نمایشگاه فردا تمام می شود.

وی افزود: شرکتهای دانش بنیان حوزه تجهیزات پزشکی جزو شرکتهای پیشرو در دنیا هستیم زیرا ذات شرکتهای تجهیزات پزشکی دانش بنیان بودن و حرکت به سمت فناوری های نو و جدید است. دور از ذهن نیست که به زودی اکثر شرکتهای این حوزه دانش بنیان باشند.

درخواست کشورها برای همکاری در حوزه تجهیزات پزشکی با ایران

معاون علمی رئیس جمهوری ادامه داد: در تعاملات خارجی که دولت دارد از جمله در سفری که به اندونزی داشتیم، روسای جمهور و وزرای این کشورها بیش از هر حوزه دیگری تمایل دارند در حوزه تجهیزات پزشکی و دارو با ایران همکاری داشته باشند.

وی گفت: بازار داخلی و بین المللی تجهیزات پزشکی و دارو در حال توسعه است و شرکتهای حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی بزرگترین محملی هستند که آینده شغلی جوانان ایران را تشکیل می دهند.

دهقانی فیروزآبادی افزود: ایران یکی از پر فرصت ترین کشورهای جهان از نظر فرست های علمی، فناوری و اقتصادی است و از این نظر شرایط کشور ما در دنیا بی نظیر است. شرط استفاده از این فرصت این است که جوانان صاحب کار خودشان باشند. اگر صبر کنند و استقامت داشته باشند بعد از 3 تا 5 سال می توانند صاحب یک کسب و کار موفق باشند.

وی گفت: یکی از برنامه های معاونت علمی ریاست جمهوری این است که 200 شرکت دانش بنیاد زیر نظر شرکتهای با تجربه و حمایت مالی و معنوی دولت ایجاد شود و هر شرکت با سابقه 6 تا 7 شرکت دانش بنیان در دل خود ایجاد کند تا جوانان نخبه در این شرکتها فعال شوند. همچنین به 50 شرکت فعال و متوسط تسهیلات ارزان قیمت داده می شود تا بتوانند بازار خود را  گسترش دهند. به این ترتیب نمایشگاه ایران هلث سال آینده بسیار بزرگتر از امسال خواهد بود.

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

Generic filters

برچسب‌ها