Generic filters

فراخوان سازمان غذا و دارو برای واردات فوریتی تجهیزات و ملزومات پزشکی

تجهیزات پزشکی

اداره نظارت بر تامین، توزیع، عرضه و کنترل قیمت ریالی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: از همه شرکت های فعال دعوت می شود برای همکاری در زمینه واردات فوریتی کالاهای پزشکی اعلام آمادگی کنند.

به گزارش ساعت سلامت، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به ضرورت تامین به موقع و مناسب تجهیزات و ملزومات پزشکی، از همه شرکت های فعال در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی دعوت می شود، در صورت تمایل و آمادگی به انجام واردات فوریتی کالا در مواقع لزوم، نسبت به اعلام آمادگی خود به همراه ارسال مشخصات مدیران شرکت اقدام کنند.

این اداره شرایط شرکت ها را برای همکاری در واردات فرویتی کالا به این شرح اعلام کرد:‌ برای واردات فوریتی کالا، الزامی به دریافت نمایندگی از کمپانی سازنده نیست و تامین کالا از طریق شبکه توزیع در سایر کشورها نیز مورد تایید است.

اداره نظارت بر تامین، توزیع، عرضه و کنترل قیمت ریالی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو نسبت به ثبت شرکت به عنوان تامین کننده مجاز کالا با حداقل مدارک و مستندات اقدام می کند.

بر اساس این اطلاعیه از همه کالاهای وارداتی در گمرکات کشور بازرسی انجام می شود.  اقلام وارداتی باید دارای تاریخ انقضای کافی و مطابق با ضوابط اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی باشند.

همچنین نحوه ترخیص کالا به صورت حداقل اسناد بوده و ارز مورد نیاز کالا، پس از ترخیص در لیست تخصیص ارز بانک مرکزی ارسال می شود.

خبرنگار: معصومه حامدی بستان آباد

اخبار مرتبط:

ارز تجهیزات پزشکی از سال آینده نیمایی می شود

تجهیزات پزشکی جراحی زنان به سختی تهیه می شود

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

Generic filters

برچسب‌ها