Generic filters

خط تولید شیت شریانی و کتتر آنژیوگرافی در کاشان راه‌اندازی شد

خطوط تولید چند محصول مهم پزشکی در حوزه قلب و عروق مانند شیت شریانی و کتتر آنژیوگرافی در کاشان راه اندازی شد

به گزارش ساعت سلامت به نقل از سازمان غذا و دارو، مراسم افتتاح این کارخانه با حضور عارف نوروزی، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام و جلال غفارزاده مدیر کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا ودارو در کارخانه «طبیب» در کاشان برگزار شد.

عارف نوروزی، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم گفت: کارخانه طبیب کاشان با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام در زمینی به مساحت ۵۵۰۰ مترمربع و با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی افتتاح شد که ازاین طریق برای ۱۵۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

وی افزود: با افتتاح این کارخانه و راه‌اندازی خطوط تولید شیت شریانی و کتتر آنژیوگرافی که برای اولین بار در کشور صورت پذیرفته است حدود ۵۰ تا ۹۰ درصد به ازای تولید محصولات مختلف، صرفه جویی ارزی حاصل شده و محصولات این کارخانه از قیمت مناسب‌تری نسبت به مشابه خارجی برخوردار است.

جلال غفارزاده، مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت نیز دراین مراسم گفت: در حوزه سلامت به خصوص در حوزه تجهیزات پزشکی به نیکویی و درست کاری محتاجیم.

وی افزود: هر مولدی را به وجود می‌آوریم مسئولیت پیگیری آن را داریم و پاسخگوی اعمال مولد خود هستیم. کنترل کیفیت‌ها بعد از مصرف بسیار حائز اهمیت است. ما در اداره کل تجهیزات پزشکی رویکردی داریم که موضوع تولید را تسهیل کنیم اما چون موضوع سلامت است، موظفیم از استانداردها کوتاه نیاییم.

غفارزاده ادامه داد: یکی از استانداردهای مشهود پیگیری رضایت مشتری است که در حال حاضر در بیمارستان‌ها و کشور ما وجود دارد.

وی گفت: لازم است در پیش و پس تولید محصولات، گزارش عوارض ناخواسته داشته باشیم. و امروز مجموعه بزرگ طبیب را از امروز به عنوان ممیز در این زمینه به رسمیت می‌شناسیم.

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

Generic filters

برچسب‌ها