Generic filters
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

تامین نیروی انسانی متخصص و متدین نیاز وزارت بهداشت است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: با توجه به گسترش زیرساخت ‌های بهداشتی و درمانی کشور تأمین نیروی انسانی متخصص، متعهد و متدین ازجمله مهم‌ترین موضوعات در عرصه نظام سلامت است.

به گزارش ساعت سلامت، دکتر بهروز رحیمی در در جلسه بررسی و هم ‌اندیشی آزمون استخدامی افزود: در تامین این نیروها که از طریق آزمون استخدامی صورت می گیرد توجه به کرامت داوطلبان و عدالت محوری در گزینش افراد بسیار حائز اهمیت است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ادامه داد: اندیشیدن تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر آزمون استخدامی وزارت بهداشت در تمامی مراحل ضروری است و جذب سرمایه ‌های انسانی ارزشمند برای ارائه خدمات سلامت به مردم کشورمان در صدر اهداف برگزاری این آزمون است.

رحیمی گفت: فرآیند گزینش و کارمندیابی در تمامی نظام‌ های اداری در کشورهای مختلف وجود دارد و  پایبندی به اصل شایسته گزینی باید در آزمون استخدامی وزارت بهداشت مورد توجه باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ادامه داد: ماحصل عملکرد گزینش باید یک کارمند متدین، متعهد و اخلاقمدار باشد و همراهی و هم‌افزایی بیش ‌از پیش گزینش و حوزه منابع انسانی می‌تواند در تسریع جذب و ب‌کارگیری نیروهای جدید تأثیرگذار باشد.

 وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین سنگر در هر سازمان سرمایه‌ های انسانی آن است و امیدواریم با جذب 25 هزار نیروی جدید در بدنه وزارت بهداشت، بتوانیم دسترسی مردم به سبد خدمات سلامت در جای‌ جای کشور را تسهیل کنیم.

منبع: وبدا

اخبار مرتبط

مجوز استخدام ۲۵ هزار نیروی درمانی صادر شد

پرستاران فعال در کرونا در آزمون استخدامی وزارت بهداشت امتیاز ویژه دارند

۴ هزار بهورز در آزمون استخدامی وزارت بهداشت جذب می شوند

۱۲هزار پرستار امسال استخدام می شوند

اختلاف وزارت بهداشت و سازمان برنامه بر سر آزمون استخدامی

۷۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت استخدام می شود

اخبار مرتبط

هر گونه کپی برداری از ساعت سلامت با ذکر منبع بلامانع است

آگهی
Previous slide
Next slide
...

تقویم اخبار

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

Generic filters

برچسب‌ها